Obchodné podmienky

VŠEOBECNÉ OBCHODNÉ PODMIENKY (ďalej len VOP)

  E-Shopu pre fyzické produkty a produkty vyrábané na zákazku na stránke www.nezabudkovo.sk

Všeobecné obchodné podmienky

Vymedzenie pojmov

1. Prevádzkovateľom internetovej stránky www.nezabudkovo.sk je Ingrid Kurucová

Ňárad 115, Ňárad 930 06, Slovenská republika

IČO: 37 308 084

DIČ: 1043165409

E-mail info@nezabudkovo.sk

2. Predávajúcim je Ingrid Kurucová.

Ňárad 115, Ňárad 930 06, Slovenská republika

IČO: 37 308 084

DIČ: 1043165409

E-mail info@nezabudkovo.sk

3. Dodávateľom tovarov a služieb ponúkaných na stránke www.nezabudkovo.sk je Ingrid Kurucová

Ňárad 115, Ňárad 930 06, Slovenská republika

IČO: 37 308 084

DIČ: 1043165409

E-mail info@nezabudkovo.sk

4. Kupujúcim je každý návštevník internetovej stránky, ktorý prostredníctvom objednávkového formulára na www.nezabudkovo.sk vytvoril objednávku pomocou počítačového systému umiestneného v sieti internet s verejným prístupom, ktorý umožňuje objednávanie tovarov alebo služieb.

5. Pre účely zákona č. 102/2014 Z. z. sa spotrebiteľom rozumie fyzická alebo právnická osoba, ktorá nenakupuje tovar pre účely jeho predaja iným osobám, za účelom podnikania alebo výkonu zamestnania či povolania.

6. Tovarom alebo službou sú všetky predajné produkty zverejnené na stránke www.nezabudkovo.sk, ktoré možno zakúpiť pomocou predajného formulára. Ide o tovary informačného charakteru (nahrávky, eBooky, kurzy, videá) a fyzické produkty  vlastnej výroby.

7. Objednávka vzniká potvrdením objednávky vybraného tovaru alebo služby kupujúcim vrátane kompletného vyplnenia objednávkového formulára.

8. Kupujúci plne uznáva elektronickú komunikáciu predovšetkým prostredníctvom webovej stránky www.nezabudkovo.sk, e-mailovej, telefonickej komunikácie a komunikácie pomocou elektronických médií (skype, google messenger).

9. Vzťahy medzi predávajúcim a kupujúcim – spotrebiteľom, neupravené obchodnými podmienkami sa riadia občianskym zákonníkom (č. 40/1964 Z. z.) a zákonom o ochrane spotrebiteľa (č. 250/2007 Z. z.). Vzťahy medzi predávajúcim a kupujúcim – podnikateľom neupravené obchodnými podmienkami sa riadia obchodným zákonníkom.

10. Ak sú produkty a služby predávané prostredníctvom stránky www.nezabudkovo.sk informačnými produktami, akékoľvek ich šírenie alebo poskytovanie tretím osobám bez súhlasu autorky je zakázané. Autorka nenesie zodpovednosť za úspechy, alebo neúspechy plynúce z použitia informácií.

Cena

1. Všetky ceny tovaru a služieb uvádzané v internetovom obchode www.nezabudkovo.sk sú uvedené s DPH. Predávajúci nie je platcom DPH.

2. Akciové ceny sú platné do dátumu uvedeného v detailoch produktu alebo do vypredania zásob.

3. K cene tovaru sa pripočítava poštovné podľa druhu a formy zásielky.

 Objednávka

1. Objednávka vzniká potvrdením (odoslaním) kompletne vyplneného objednávkového formulára kupujúcim.

2. Kupujúci zaslaním objednávky súhlasí s cenou objednaných produktov a teda objednávka sa stáva pre kupujúceho záväznou.

3. Potvrdením objednávky kupujúcim (stlačením tlačidla Dokončiť objednávku) zo strany predávajúceho vzniká kúpna zmluva, ktorú je možné meniť, rušiť alebo dopĺňať len na základe vzájomnej dohody medzi kupujúcim a predávajúcim, ak zákon alebo iný právny predpis neustanovuje inak. Potvrdením objednávky zároveň kupujúci potvrdzuje, že sa oboznámil s týmito obchodnými podmienkami a súhlasí s nimi.

4. Kupujúcemu je po vytvorení objednávky automaticky zaslaný e-mail s potvrdením prijatia objednávky.

5. Kupujúci je odoslaním objednávky viazaný k zaplateniu kúpnej ceny objednaného tovaru.

6. Predávajúci vystaví kupujúcemu daňový doklad – faktúru. Táto slúži ako doklad o zaplatení tovaru.

Platobné podmienky

1. Za produkty predávané prostredníctvom stránky www.nezabudkovo.sk je možné platiť nasledovnými spôsobmi:

.1.1. Dobierka – poplatok 2 Eur

1.2. Prevodný príkaz na základe podkladu k platbe – bez poplatku. Podklad k platbe sa nachádza vo vrchnej časti objednávky, ktorej kópia príde na zadanú e-mailovú adresu bezprostredne po potvrdení objednávky.

2. Faktúru ako daňový doklad obdrží kupujúci v elektronickej forme v e-maili, ktorý zasielame automaticky pri odoslaní zásielky. Na vyžiadanie pošleme spolu s tovarom faktúru v papierovej forme. Faktúru v papierovej forme je potrebné si vyžiadať pred odoslaním zásielky. Ako samostatnú zásielku faktúru neposielame.

3. K objednávke, ktorej fakturačná adresa obsahuje IČO, je faktúra v papierovej forme pribalená automaticky bez vyžiadania.

Dodacie podmienky

1. Akonáhle je objednávka zaplatená a peniaze pripísané na účet predávajúceho produkt je zaslaný kupujúcemu:

  • elektronickou formou, pomocou e-mailu v prípade, ak sa jedná o informačné produkty a 
  • slovenskou poštou alebo kuriérskou službou, ak sa jedná o fyzický produkt.

Aktuálnu ponuku spôsobov dopravy fyzického tovaru môže prevádzkovateľ upravovať podľa momentálnych možností a potrieb.

2. V prípade informačných produktov je kupujúci povinný skontrolovať si svoju e-mailovú schránku, aj všetky jej pod priečinky (propagácie, hromadné, spam).

3. V prípade informačných produktov, ak sa e-mail od predávajúceho objaví mimo hlavného priečinka e-mailovej schránky kupujúceho, pretiahne si ho do hlavného priečinka a mailovú adresu info@nezabudkovo.sk si pridá do svojho adresára. Takto si zabezpečí správne doručovanie elektronickej pošty od predávajúceho.

4. Ak ani po niekoľkonásobnom hľadaní kupujúci nenájde e-mail s dodaným informačným produktom, požiada o vyšetrenie problému na e-mailovej adrese info@nezabudkovo.sk.

5. Fyzické tovary, ktoré sú skladom, sú spravidla odosielané do dvoch pracovných dní od objednania (pri platbe dobierkou), resp. od zaplatenia (pri platbe vopred na účet). Tovary, ktoré nie sú skladom a sú vyrábané na mieru, majú dodaciu lehotu väčšinou 15 až 21 dní. K tejto dobe treba pripočítať 1-3 pracovné dni, ktoré trvá doručenie tovaru na zadanú adresu. K lehotám dodávky tovarov doplnených o ručnú výšivku treba pripočítať 5 dní.

Vo výnimočných prípadoch a v prípade výroby tovaru na zákazku, keď tovar nie je možné dodať v bežných dodacích lehotách, sa termín dodania určí individuálne po dohode s kupujúcim.

6. Ak Vám tovar alebo oznámenie o uložení na pošte nebolo doručené ani do 4 dní po našom e-maili o expedícii, kontaktujte nás na info@nezabudkovo.sk. Bližšie informácie o Vašom balíku a možných dôvodoch nedoručenia Vám po preverení následne poskytneme e-mailom.

7. O prijatí objednávky, o prijatí platby, o zaslaní zásielky, resp. o pripravenosti tovaru na osobný odber budete informovaný e-mailovými správami alebo telefonicky. 

Prevod vlastníckeho práva

1. Vlastnícke právo prechádza z predávajúceho na kupujúceho až momentom vyplatenia plnej ceny za predmet kúpnej zmluvy.

2. Tovar alebo služby, na ktoré sa vzťahuje ešte vlastnícke právo predávajúceho, si predávajúci vyhradzuje právo v prípade uplatnenia reklamácie kupujúcim, vybaviť až v momente úplného zaplatenia predmetu kúpnej zmluvy.

Záručná doba a reklamácia tovaru

1. Na všetok predávaný fyzický tovar je poskytovaná zákonom stanovená záručná doba 24 mesiacov a začína plynúť dňom prevzatia tovaru zákazníkom, ak nie je uvedené inak.

2. Ingrid Kurucová nenesie zodpovednosť za oneskorené doručenie tovaru zavinené nesprávne udanou adresou prijímateľa. Viditeľne poškodený tovar (poškodený obal balíka a pod.) odporúčame nepreberať.

3. Ak chcete zakúpený fyzický tovar reklamovať, prosím kontaktujte nás e-mailom na adresu info@nezabudkovo.sk alebo telefonicky v pracovné dni na +421 905 661 203. Reklamovaný tovar (najlepšie až po dohode s nami) zašlite, na adresu Ingrid Kurucová, Ňárad 115, 930 06 Ňárad, prípadne doručte osobne do nášho sídla. Termín osobnej návštevy je potrebné si vopred dohodnúť.  Odporúčame tovar zaslať ako doporučenú zásielku s potvrdením o odoslaní zásielky. Tovar na reklamáciu neposielať dobierkou.

4. Po obdržaní reklamovaného tovaru Vás budeme bezodkladne kontaktovať e-mailom alebo telefonicky a dohodneme sa s Vami na postupe pri riešení reklamácie. Reklamácia bude vybavená v čo najkratšom čase, najneskôr však do 30 dní od prijatia reklamácie.

Stornovanie objednávky

1.Ak si prajete zrušiť Vašu objednávku, ktorá ešte nebola vybavená, čo najskôr nás o tom informujte (info@nezabudkovo.sk) a uveďte číslo Vašej objednávky. Ak už bola Vaša objednávka zaplatená, peniaze Vám vrátime najneskôr do 10 pracovných dní na účet, z ktorého ste zaplatili.

2. Vyhradzujeme si právo stornovať objednávku na tovar, ktorý už nebudeme schopní dodať z dôvodu jeho vypredania, pokiaľ nepríde k dohode o náhradnom plnení. O stornovaní objednávky informujeme telefonicky alebo e-mailom. V prípade úhrady kúpnej ceny alebo jej časti budú finančné prostriedky vrátené do 10 pracovných dní na účet, z ktorého prišli, pokiaľ sa nedohodneme inak.

Garancia

1. Právo spotrebiteľa vrátiť tovar bez udania dôvodu a poučenie spotrebiteľa: Spotrebiteľ má na základe zákona č. 102/2014 Z. z. o ochrane spotrebiteľa pri predaji tovaru alebo poskytovaní služieb na základe zmluvy uzavretej na diaľku alebo zmluvy uzavretej mimo prevádzkových priestorov predávajúceho a o zmene a doplnení niektorých zákonov (ďalej len ako „Zákon“) podľa ustanovení § 7 a nasledujúcich právo odstúpiť od kúpnej zmluvy do 14 kalendárnych dní odo dňa prevzatia tovaru.

2. Ingrid Kurucová nenesie zodpovednosť za oneskorené doručenie tovaru zavinené nesprávne zadanou adresou prijímateľa. Viditeľne poškodený tovar (poškodený obal balíka a pod.) odporúčame nepreberať.

3. Za svoje informačné produkty Ingrid Kurucová ručí zárukou spokojnosti a garanciou vrátenia peňazí. Ak do 14 dní od zaplatenia zistíte, že tento produkt nie je pre Vás, vrátime Vám peniaze naspäť.

4. O vrátenie peňazí kupujúci požiada písomnou formou e-mailom na adresu info@nezabudkovo.sk spolu s priloženou faktúrou (dokladom o úhrade).

5. Predávajúci vyplatí kupujúcemu plnú sumu bankovým prevodom do 7 pracovných dní od potvrdenia prijatia žiadosti o vrátenie peňazí.

6. Kupujúci pri uplatnení garancie pri informačných produktoch s vrátením peňazí na účet je povinný zmazať získané elektronické produkty (eBook, mp3 nahrávku, video) a je trestné i akékoľvek šírenie ďalej.

Odstúpenie od zmluvy – vrátenie tovaru

1. Kupujúci má právo podľa Občianskeho zákonníka odstúpiť do zmluvy uzatvorenej prostredníctvom internetu v lehote 14 dní od zakúpenia elektronického produktu, a to elektronickou formou na e-mail: info@nezabudkovo.sk s prehlásením, že od zmluvy odstupuje a priložením kópie faktúry/ daňového dokladu a dátumu nákupu.

2. Kupujúcemu bude zaslaný dobropis s čiastkou zodpovedajúcou kúpnej cene produktu. Čiastka bude vrátená najneskôr do 14 dní od doručenia e-mailu s odstúpením od zmluvy. Čiastka bude vrátená bankovým prevodom. 

3. Po odstúpení od zmluvy bude zablokovaný prístup do členskej sekcie plateného online kurzu/tréningu v prípade informačných produktov. Ak chcete vrátiť zakúpený fyzický tovar, prosím kontaktujte nás e-mailom na adresu info@nezabudkovo.sk  alebo telefonicky v pracovné dni na +421 905 661 203. Tovar (najlepšie až po dohode s nami) zašlite, na adresu Ingrid Kurucová, Ňárad 115, 930 06 Ňárad, prípadne doručte osobne do nášho sídla. Termín osobnej návštevy je potrebné si vopred dohodnúť.  Odporúčame tovar zaslať ako doporučenú zásielku s potvrdením o odoslaní zásielky. Tovar na reklamáciu neposielať dobierkou.

4. Právo na odstúpenie od zmluvy sa neuplatňuje pre tovary a služby, ktoré sú vymedzené v §7 ods. 6 písm. a) až l) zákona č. 102/2014. Z.z. Spotrebiteľ znáša akékoľvek zníženie hodnoty tovaru, ktoré bolo spôsobené jeho používaním nad rámec potrebný pre zistenie funkčnosti a vlastností tovaru.

5. Výrobok zhotovený na mieru nie je možné bezdôvodne vrátiť. Za výrobok zhotovený na mieru sa považuje aj štandardný tovar, upravený na prianie zákazníka (skrátenie, vyšívanie a pod.)

6. V prípade neoprávneného vrátenia tovaru, bude tento tovar vrátený kupujúcemu na jeho náklady.

Ochrana osobných údajov

1. Osobné údaje sú spracúvané v súlade so zákonom č. 122/2013 Z. z. o ochrane osobných údajov v znení neskorších predpisov.

2. Prevádzkovateľ neposkytuje osobné údaje kupujúceho tretej osobe, okrem štátnych orgánov v prípade kontroly.

3. Prevádzkovateľ od kupujúceho získava nasledovné osobné údaje: titul, meno, priezvisko, adresa, adresa na doručenie, telefónne číslo, e-mailová adresa. Vami poskytnuté osobné údaje sú spracúvané za účelom korektného vybavenia Vašej objednávky.

4. Prevádzkovateľ je povinný zabezpečiť osobné údaje pred ich sprístupnením neoprávneným osobám.

5. Ak kupujúci súhlasil so spracúvaním osobných údajov pri registrácii na web-stránke na marketingové účely, súhlasil so zasielaním predovšetkým e-mailových správ na kontaktnú emailovú adresu, telefonickým kontaktovaním alebo zasielaním adresnej pošty na kontaktnú adresu.

6. Svoj súhlas môže kupujúci kedykoľvek odvolať kliknutím na odhlasovací odkaz v spodnej časti zasielaných e-mailov. A z našej strany Vami poskytnuté osobné údaje už nebudeme používať na marketingové účely.

Zodpovednosť za obsah webu

1. Webová stránka www.nezabudkovo.sk môže byť aktualizovaná bez predchádzajúceho upozornenia a služby môžu byť kedykoľvek bez predchádzajúceho upozornenia zmenené.

Alternatívne riešenie sporov

a) Nakupujúci – spotrebiteľ – má právo obrátiť sa na predávajúceho so žiadosťou o nápravu (e-mailom na info@nezabudkovo.sk ), ak nie je spokojný so spôsobom, ktorým predávajúci vybavil jeho reklamáciu alebo ak sa domnieva, že predávajúci porušil jeho práva. Ak predávajúci odpovie na túto žiadosť zamietavo alebo na ňu neodpovie do 30 dní od jej odoslania, spotrebiteľ má právo podať návrh na začatie alternatívneho riešenia sporu subjektu alternatívneho riešenia sporov (ďalej len subjekt ARS) podľa zákona 391/2015 Z.z. ARS subjektami sú orgány a oprávnené právnické osoby podľa §3 zákona 391/2015 Z.z. Návrh môže spotrebiteľ podať spôsobom určeným podľa §12 Zákona 391/2015 Z.z.

b) Spotrebiteľ môže podať sťažnosť aj prostredníctvom platformy alternatívneho riešenia sporov RSO, ktorá je dostupná online na http://ec.europa.eu/consumers/odr/index_en.htm.

c) Alternatívne riešenie sporov môže využiť len spotrebiteľ – fyzická osoba, ktorá pri uzatváraní a plnení spotrebiteľskej zmluvy nekoná v rámci predmetu svojej podnikateľskej činnosti, zamestnania alebo povolania. Alternatívne riešenie sporov sa týka len sporu medzi spotrebiteľom a predávajúcim, vyplývajúceho zo spotrebiteľskej zmluvy alebo súvisiaceho so spotrebiteľskou zmluvou. Alternatívne riešenie sporov sa týka len zmlúv uzatvorených na diaľku. Alternatívne riešenie sporov sa netýka sporov, kde hodnota sporu neprevyšuje sumu 20 EUR. Subjekt ARS môže od spotrebiteľa požadovať úhradu poplatku za začatie alternatívneho riešenia sporu maximálne do výšky 5 EUR s DPH.

Záverečné ustanovenia

1. Predávajúci si vyhradzuje právo meniť a dopĺňať tieto všeobecné obchodné podmienky bez predchádzajúceho upozornenia kupujúceho.

2. V prípade zmeny všeobecných obchodných podmienok sa riadi celý proces nákupu prostredníctvom týchto všeobecných obchodných podmienok, ktoré boli platné v momente odoslania objednávky kupujúcim a tieto sú prístupné na internetovej stránke predávajúceho.

3. Odoslaním objednávky kupujúci potvrdzuje, že si prečítal všeobecné obchodné podmienky, porozumel im a súhlasí s ich znením.

4. Neupravené vzťahy v týchto všeobecných obchodných podmienkach sa riadia podľa príslušných ustanovení predovšetkým Zákona č. 40/1964 Zb, Zákona č. 250/2007 Z.z., Zákona č. 102/2014 Z.z., Zákona č. 122/2013 Z.z., Zákona č. 22/2004 Z.z. ako aj Zákona č. 513/1991 Z.z.

Tieto všeobecné obchodné podmienky nadobúdajú platnosť a účinnosť 2.marca 2021.

V Ňárade 2.3.2021

Ingrid Kurucová

    b) zaslaním správy elektronickej pošty (emailu) na adresu elektronickej pošty Predávajúceho info@nezabudkainka.sk

2.  Lehota na odstúpenie od zmluvy sa považuje za zachovanú, ak oznámenie o odstúpení od zmluvy bolo odoslané Predávajúcemu najneskôr v posledný deň lehoty podľa § 7 ods. 1 Zákona o ochrane spotrebiteľa, resp. podľa článku X, odsek 1 týchto VOP.

3. Pri pochybnostiach o doručení sa kupujúcim odoslané oznámenie o odstúpení od zmluvy považuje za doručené uplynutím času primeraného použitému spôsobu doručovania, ak kupujúci vie preukázať jeho odoslanie na adresu oznámenú kupujúcemu predávajúcim v súlade s § 3 ods. 1 písm. b) až d) Zákona o ochrane spotrebiteľa alebo na adresu, ktorej zmena bola kupujúcemu náležite oznámená predávajúcim po uzavretí zmluvy. Ak poštovú zásielku, ktorej obsahom je oznámenie o odstúpení od zmluvy, nemožno dodať Predávajúcemu z dôvodov uvedených v § 34 ods. 2 písm. a), b) a d) zákona č. 324/2011 Z. z. o poštových službách a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov, oznámenie o odstúpení od zmluvy sa považuje za doručené dňom jeho odoslania predávajúcemu na adresu podľa prvej vety.